Το Review του 6χ10 από Aurora Speeder




Νά'μαστε πάλι εδώ, γι'άλλη μια ζομποβδομάδα. Το χτεσινό επεισόδιο δεν μπορούμε να πούμε ότι τα είχε όλα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν το λες και βαρετό. Είχε, όμως, καινούργια πράγματα. Ένα απ'αυτά ήταν η χαλαρή κι ανάλαφρη διάθεση σε όλη τη διάρκεια του επεισοδίου, οι «ενέσεις» χιούμορ και η ασυνήθιστη φωτογραφία. Εννοείται πως δεν έλειψαν οι ανατροπές κι οι εκπλήξεις!Σε γενικές γραμμές, ήταν ένα επεισόδιο απ'αυτά που λες «Τι είδαν πάλι τα υπέροχά μου μάτια!»

Για πάμε μια βόλτα. Ξεκινάμε, κλασικά, με τα προηγούμενα, και μετά βλέπουμε τον Ρίκαρο, ο οποίος ανοίγει μια τρύπα στη ζώνη τους, φοράει το ρολόι του, που θα πεθάνει αυτός κι η Γη θα περάσει δεύτερη εποχή παγετώνων κι αυτό το ρολόι θα είναι εκεί και θα μας χαιρετάει, βλέπουμε μια φωτογραφία του μονόθφαλμου πλέον Carl αγκαλιά με την Judith, βλέπουμε την Judith, η οποία όσο πάει και μοιάζει στον Shane, να παίζει, και μπαίνει η Michonne να ζητήσει οδοντόκρεμα. Την κρατάμε την οδοντόκρεμα, γιατί θα γίνει αφορμή για ένα γεγονός στο τέλος του επεισοδίου.
Μετά τον χαβαλέ στον Carl, ο Ρίκαρος φεύγει για καταδρομική με τον Daryl κι ο διάλογος μεταξύ Michonne-Rick μάς δείχνει πού θα πάει το πράγμα: -Να είστε φρόνιμοι έξω. -Θα δούμε.

Βλέπουμε πλάνα απ'την επέκταση των τειχών και, χωρίς να θέλω να κάνω πολιτικό σχόλιο, αυτό που σκέφτηκα ήταν «Ακόμη και στη ζομποαποκάλυψη φέρανε την ανάπτυξη. Μόνο εμείς είμαστε οι μαλάκες».

Πάμε στη γιατρό, η οποία ζητάει απ'τον Daryl να της βρει ένα συγκεκριμένο αναψυκτικό για την Tara, Τονίζει ότι δεν είναι καμιά ανάγκη κι ότι ρούχα, φαγητό και φάρμακα είναι πιο σημαντικά αλλά...

Φεύγοντας τ'αγόρια μας, συναντούν τον Ευγένιο, ο οποίος τους εξηγεί πόσο σημαντικό θα ήταν για την επιβίωση της κοινότητας να βρουν ζαχαρόχορτο (aka σόργο). Εγώ απ'αυτά που είπε ένα κράτησα: Eugene+sorghum=L.F.E.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο αφήνουν ζωντανό τον ζομπαίο πάνω στο αυτοκίνητο στην πύλη. Απ'τη μία, θα μου πείτε, ίσως είναι αντιπερισπασμός, ότι και καλά δεν μένει κανείς μέσα, αλλά απ'την άλλη κάνει φασαρία και προσελκύει κι άλλους. Δικό σας.

Κι επειδή η εξόρμηση δεν περνά χωρίς κουβέντα, αρχίζουν ο Daryl κι ο Rick κι αναλύουν το αν πρέπει ή όχι να μαζεύουν πλέον ανθρώπους πίσω στην κοινότητα, οπότε ο Rick βάζει να παίζει ένα cd με παλιά ροκ μουσική, την οποία ο Daryl απεχθάνεται. Καλά, ο Ρίκαρος φαινόταν ότι είναι ροκαμπιλάς, κι ότι ο Daryl όχι, αλλά αυτό το ύφος και ειδικά το βλέμμα του Daryl στον Rick καθώς αυτός απολαμβάνει τη μουσική του είναι όλα τα ευρώ!

Πάμε στους τίτλους αρχής, οι οποίοι με έβαλαν σε σκέψεις. Έλα, παραδεχτείτε το. Μόνο εδώ βρίσκετε «λαυράκια» ακόμη και τους τίτλους αρχής, έστω κι αργοπορημένα.
Όπως έχει παρατηρηθεί, πολλές φορές βάζουν έναν χαρακτήρα στους τίτλους αρχής, του δίνουν αρκετό τηλεοπτικό χρόνο και μετά τον σκοτώνουν. Πέρυσι εικάζαμε ότι ήταν η σειρά του Michael Kudlitz (Abraham), αλλά φέτος, απ'το πουθενά, προστέθηκε ο Lennie James (Morgan) και μάλιστα προ-τελευταίος, πριν την Sonequa Martin-Green (Sasha). Πρόκειται για νέα προσθήκη στους regulars ή θα δούμε τον Morgan να διψάει για ανθρώπινη σάρκα; Κι αυτό δικό σας.

Επιστρέφουμε στο επεισόδιο, όπου βλέπουμε τη Michonne να φυλάει σκοπιά κι αφήνει το πόστο της για ν'ακολουθήσει τον Spencer, ο οποίος έχει πάρει μια καραμπίνα κι ένα φτυάρι κι οδεύει προς το δάσος. Όχι, δεν πάει για μπεκάτσα.

Αλλάζουμε σκηνικό και βλέπουμε τη Maggie να προσεγγίζει την Enid και να της λέει ότι δεν την έχει δει καθόλου, ότι όλοι δουλεύουν για τη διεύρυνση των τειχών εκτός από εκείνη κι ότι -τελικά- ήρθε η ώρα να βάλει κι εκείνη ένα χεράκι, μιας κι έχει αρκετές ικανότητες. Ωστόσο, αυτό το ύφος της απογοητευμένης μάνας δεν πάει καθόλου στη Maggie, αλλά η Enid, ψαρώνει κι αρχίζει να το σκέφτεται. Θα δούμε αργότερα τ'αποτελέσματα.

Πίσω στο δίδυμο, με τη σκηνοθεσία να εξακολουθεί να μας τρολάρει με σκηνές σαν βγαλμένες απ'την καλή εποχή του Guy Ritchie. Βλέπουν έναν αχυρώνα ζαχαρόχορτου, ο οποίος αποδείχτηκε εγκαταλελειμμένος και «φορτωμένος». Μέσα στην αποθήκη βρίσκουν ένα βανάκι φισκαρισμένο με προμήθειες, με ξεκλείδωτο τον χώρο αποθήκευσης και τη μηχανή πλήρως λειτουργική και με αρκετή βενζίνη. Πολλές μαζεμένες οι συμπτώσεις, πολύ εύκολα όλα και να δεις που η μαλακία θα γίνει σύντομα. Αυτό μπορεί να οφείλεται και στο γεγονός ότι όταν ο Rick έχει ένα απλό σχέδιο, τίποτα δεν πάει καλά. Γι'αυτό και το σχέδιο «Το παίρνουμε, επιστρέφουμε στην Αλεξάνδρεια από άλλη διαδρομή για να δούμε τι άλλο θα βρούμε και ξαναρχόμαστε να πάρουμε το αμάξι» είναι καταδικασμένο να πάει κατά διαόλου.
Τους βλέπουμε να σταματούν σ'ένα βενζινάδικο, όπου ο Daryl βρίσκει το αναψυκτικό της Tara στο ψυγείο, αλλά δεν μπορούν να το γυρίσουν επειδή σπρώχνουν λάθος. Ρε άνθρωπα, από κάτω σηκώνουμε για να γυρίσει τούμπα. Άρσεις θανάτου, ρε!
Τέλος πάντων, εκεί μάς εμφανίζεται κι ο Jesus. Κλέβει τα κλειδιά του βαν απ'τον Rick, ο οποίος κάνει παντοίους τρόπους να πιάσει κουβέντα στον μυστήριο νέο, συστήνεται και πάει να του κάνει τις ερωτήσεις. Ο Daryl, ο οποίος βρίσκεται σε συνεχή βελτίωση τώρα τελευταία, τον αποτρέπει, αλλά ο Ρίκαρος, σαν άλλη φτυσμένη γκόμενα, επιμένει, με τη δικαιολογία ότι ήταν καθαρός και μάλλον είχε κι άλλους κι άξιζε να τους βρουν.. Ωστόσο, είναι τόσο καρακατσίβλακες οι δικοί μας, που δεν παρατηρούν ότι ο τύπος έφυγε προς την ίδια κατεύθυνση απ'την οποία -θεωρητικά- ήρθε.
Ο φίλος είχε βάλει δυναμιτάκια σ'ένα παλιό μεταλλικό βαρέλι, οι δικοί μας νόμιζαν ότι ήταν πυροβολισμοί κι ακολούθησαν τον ήχο, ενώ ο Jesus έκλεβε το βαν. Δεν μπορώ να πω, επαγγελματική εξαπάτηση.

Επιστρέφουμε στους Michonne και Spencer, με τον δεύτερο να παλεύει με το μέσα του να σκοτώσει έναν ζομπαίο από μικρή απόσταση. Εμφανίζεται η δικιά μας και με μια κίνηση τού κόβει το κεφάλι στη μέση. Έτσι 'ξηγείται η Michonne. Πιάνουν κουβέντα (ναι, ρε, πάλι κουβέντα!), με τον Spencer να λέει ότι είναι η πρώτη που τον βλέπει να φεύγει για το δάσος, ενώ το κάνει εδώ και καιρό. Κι έρχομαι εγώ να ρωτήσω το εξής. Τι σκατά σκοπιά κάνουν οι υπόλοιποι;
Δεν ξέρω αν είμαι η μόνη, που δεν θα είμαι, αλλά λέμε τώρα, αλλά εγώ κατάλαβα εξ αρχής για τι ήθελε το φτυάρι. Η Michonne χαζή δεν είναι, αλλά μάλλον ήθελε να της το πει μόνος του. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλον λόγο για τον οποίο φλυαρούσε για την Deanna.

Πάμε στους Carl και Enid, οι οποίοι έχουν βγει στο δάσος να βρουν τον κακό λύκο και να κωλοβαααρέσουν λιγάκι. Η Enid ενθουσιάζεται που βρίσκει ένα σημείωμα επειδή, λέει, «Δεν είμαστε μόνοι». Το ξέρουμε. Τι καιρό κάνει στον πλανήτη σου;
Η μικρή δείχνει τη δυσαρέσκειά της που βολτάρουν εκεί έξω, ενώ μέχρι πρότινος είχε φαγωθεί να φεύγει, ο Carl τής λέει ότι το σκάνε επειδή είναι παιδιά, ενώ σε λίγο θα κυνηγάει και να γαμήσει, οπότε καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι είναι καλύτερο να διαβάσουν κόμικ. Όχι το Walking dead· άλλο.

Πίσω στο δίδυμο της συμφοράς, με τ'αγόρια μας να έχουν πάρει στο κατόπι τον Jesus με το βαν, ο οποίος είχε λύσει το ψυγείο με τ'αναψυκτικά και το είχε παρατήσει στη μέση του δρόμου. Ανοίγουν, πίνουν λίγο να ξεδιψάσουν και να ξαποστάσουν, και, ναι, καλά καταλάβατε, ξαναρχίζουν την κουβέντα. Πάλι για το αν πρέπει ή όχι να μαζεύουν κόσμο, αν κι αυτή τη φορά συμφωνούν στ'ότι ο Jesus δεν είναι για να τον μαζέψουν, αλλά για να τις μαζέψει.

Ξαναπάμε στο ζευγαράκι, το οποίο βλέπει τους Spencer και Michonne να περνάνε και στα καπάκια συναντούν την Deanna - the walker version. Ο Carl τής τραβάει την προσοχή για να τους πλησιάσει, η Enid τού λέει να τη σκοτώσουν κι εκείνος, ως «παιδί», της λέει να πάει σπίτι, μην της τραβήξει κανένα μανίκι. Μόνο φαΐ μαγειρεμένο δεν της είπε να έχει.
Η αλήθεια είναι πως η Enid δεν θα καταλάβαινε, ακόμη κι αν της εξηγούσε ο Carl. Είναι άτομο που προσπαθεί να κλείνεται στον εαυτό του και ν'απομακρύνεται, παρά ν'αντιμετωπίζει σθεναρά τις καταστάσεις, ακόμη κι αν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων όταν χρειαστεί.



Πάμε πάλι στο δίδυμο Ρίκαρος-Daryl, οι οποίοι βρίσκουν τον Jesus να έχει σταματήσει το φορτηγό και να κοιτάζει κάτι στο πλάι, το οποίο δεν θα μάθουμε ποτέ τι ήταν. Προσπαθούν να τον μαγκώσουν, αλλά τις τρώνε κι οι δυο, κι η αλήθεια είναι ότι χάρηκα περισσότερο το ξύλο στον Daryl, διότι είναι η πρώτη φορά που τις μαζεύει. Ο Ρίκαρος τις έχει βρέξει και σε 2-3 άτομα στη σειρά ως τώρα.
Τελικά, επειδή πάντα όποιος έχει τα όπλα κάνει κουμάντο, όσο καλός κι αν είναι στο κλουβί και στον δρόμο ο άλλος, οι δικοί μας απειλούν τον Jesus με τα όπλα τους, με την ίδια στάση και το ίδιο υφάκι. Μου μυρίζει bromance η φάση.
Κι εδώ έχουμε μια αγαπημένη συνήθεια του Ρίκαρου απ'τα παλιά, την οποία είχαμε καιρό να δούμε. Αφού άρχισε να κλίνει μπροστά το κεφάλι του ο Ρίκαρος, όπου νά'ναι θ'αρχίσει το σόου. Αλλά, δυστυχώς, το μόνο που συνέβη ήταν ότι κι οι δυο πυροβόλησαν ταυτόχρονα έναν ζομπαίο μετά την ειρωνεία του Jesus ότι δεν είχαν σφαίρες. Οκ, έγινε bromance η φάση. Παρόλα αυτά, πολύ ωραία σκηνή αυτή.

Δένουν τον Jesus, μπαίνουν στο βαν, αρχίζουν να χαχαρογελάνε και φεύγουν. Βλέπουμε να μιλάνε στον δρόμο κι όταν ο Daryl έκοψε κομμάτι απ'τη γκοφρέτα και το έδωσε στον Rick, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν «Κάνε, μαλάκα, ότι το πιάνεις με το στόμα!» αλλά, ευτυχώς, δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Παρέμεινε στο bromance η φάση.
Κάπου εκεί συνειδητοποιούν ότι ο Jesus είχε προλάβει σε μερικά δευτερόλεπτα να λυθεί και να σκαρφαλώσει στο βαν. Έχω την εντύπωση ότι οι φίλοι του τον αποκαλούσαν Jesus επειδή ήταν άριστος ταχυδακτυουργός. Αλλιώς δεν εξηγείται το πώς το κατάφερε αυτό.
Ξεκινά η καταδίωξη με τον Daryl να κυνηγάει κατά πόδας τον μυστηριώδη νεαρό, κι ο Rick δεν αντέχει να μην κάνει μαλακία και παρκάρει το βαν στην άκρη του χωραφιού. Τι διάολο· δεν ήθελε να εμποδίζει την κίνηση και το πήγε εκεί κάτω; Σε χώρο παρκαρίσματος σούπερ μάρκετ νομίζει ότι βρίσκεται;
Κι ενώ ο Daryl προσπαθεί να κατεβάσει τον Jesus απ'τη θέση του οδηγού, ο δεύτερος τού σώζει τη ζωή με άλλο ένα πολύ ωραίο σκηνικό, όπου ο Jesus πυροβολεί μια ζομπαία που θα την έπεφτε στον Daryl κι αυτός απαντάει με «Ευχαριστώ» και μπουνιά στα μούτρα. Ο Jesus πέφτει ξερός και το βαν μέσα στη λίμνη. Μπράβο, μαλάκα Ρίκαρε.
Και ξαναμπράβο, γιατί ο Daryl θέλει να δέσει τον Jesus σ'ένα δέντρο και να τον παρατήσει, ενώ αυτός θέλει να τον πάρει στην Αλεξάνδρεια. Να του πάρεις και μαλλί της γριάς.


Πίσω στον Spencer, ο οποίος σκοτώνει τη μάνα του και θέλω ειλικρινά να μου πείτε στα σχόλια πόσοι σκεφτήκατε ότι θα ήταν τέρμα επικό να τον δάγκωνε εκεί που την πήρε αγκαλιά για να την αφήσει να πέσει κάτω.
Ενώ η Μichonne χαράζει ένα μεγάλο D πάνω σε ένα δέντρο, ο γιόκας θάβει τη μάνα του και μας ενημερώνει ότι γι'αυτό έβγαινε έξω. Άντε!!! Τώρα πια, λέει, θα μπορέσει να κοιτάξει το μέλλον του στην κοινότητα κι ίσως να νιώσει τους υπόλοιπους σαν οικογένειά του. Βασικά, να πηδήξει τη Rosita θέλει, αλλά πάμε παρακάτω. Παρόλα αυτά, η Michonne έχει δίκαιο σε όσα του λέει. Έχουν φτάσει εδώ και καιρό στο σημείο όπου οικογένειά σου είναι οι συνοδοιπόροι σου. Αυτοί που φροντίζουν για τη σίτιση, τη στέγαση, την ασφάλεια και την επιβίωσή σου, κι εσύ για τη δική τους. Κι αυτό δεν θα το καταφέρεις αν δεν (απο-)δεχτείς και δεν νιώσεις σαν οικογένειά σου αυτούς τους μέχρι πρότινος αγνώστους, παρά τα όσα θα σας χώριζαν σε άλλες συνθήκες.

Ξαναβλέπουμε τους Daryl και Rick, στον δρόμο της επιστροφής αυτή τη φορά. Από ποια διαδρομή, δεν ξέρουμε. Ο Rick πιστεύει ότι είχε άδικο όταν έλεγε πως δεν θα έπρεπε να δεχτούν άλλον κόσμο κι ο Daryl λέει πως είχε άδικο που πίστευε πως θα έπρεπε να το κάνουν. Μ'αρέσει αυτή η αντιστροφή των ρόλων. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι ο Rick φαίνεται να έχει ξεχάσει ότι ο κόσμος είναι κακός κι ότι το πιθανότερο είναι οι άλλες ομάδες να είναι, όχι μόνο απλώς εχθρικές απέναντί τους, αλλά και θανάσιμη απειλή.
Για ακόμη μια φορά μάς δείχνουν έναν άλλον Daryl, αυτόν που σπρώχνει τον αναίσθητο Jesus από πάνω του σαν τρίχρονο παιδάκι που δεν θέλει να το πάρει αγκαλιά η θεία που του τσιμπάει συνεχώς τα μάγουλα. Και τον κοιτάζει με το ίδιο ύφος μετά.

Έχει πέσει η νύχτα κι ο Carl κάνει μαθήματα αστρονομίας στη Judith, με τη Michonne να τον διακόπτει για να πιάσουν ένα ευαίσθητο ηθικό ζήτημα. Με τον Carl, όχι τη Judith. Η αλήθεια είναι πως ο Carl έχει απόλυτο δίκαιο. Η Deanna άξιζε να βρει το τέλος της απ'τον γιο της κι όχι από κάποιον άλλον στην κοινότητα. Εγώ θα προσθέσω ότι αυτό θα δυναμώσει πολύ τον Spencer, όπως δυνάμωσε και τότε τον Carl. Επιπλέον, θα τον βοηθησει να βάλει μια τελεία στη σχέση του μαζί της με τον πιο αξιοπρεπή τρόπο, εφόσον τη λύτρωσε απ'το μαρτύριό της, την έθαψε και την τίμησε.

Το δίδυμο εξακολουθεί κι είναι στον δρόμο (και μάλιστα χωρίς ζακέτα) και βλέπουμε τον Daryl να εξακολουθεί να επιμένει ότι δεν πρέπει να μαζεύουν πλέον κόσμο. Μήπως, για να επιμένει τόσο, έχει κάποιο προαίσθημα; Μήπως κινδυνεύει κι ο ίδιος από τέτοιον κόσμο;
Όταν επιστρέφουν, τον πάνε στη γιατρό, τον δένουν και του αφήνουν ένα σημείωμα. Φήμες (ανυπόστατες εικασίες μου, κατ'ακρίβειαν) θέλουν το σημείωμα να λέει «Hello, Jesus. I want to play a game».
Το επεισόδιο συνεχίζει στο ίδιο ψιλοάθλιο χιούμορ με τον Ρίκαρο να λέει «Είναι ηλίθιο που πάμε έξω. Πάμε πάλι αύριο;» Παγώσαμε.

Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος, ο Rick κι η Michonne κουβεντιάζουν για τη μέρα τους σαν παντρεμένο ζευγάρι, με αποκορύφωμα τον έκπληκτο Rick να τη ρωτάει «Βρήκες κι εσύ κάποιον;». Η κουβέντα επιστρέφει στην οδοντόκρεμα, με τις καραμέλες που δίνει ο Rick να γίνονται η αιτία να εκδηλωθεί η έλξη μεταξύ τους και να φιληθούν. Εντάξει, πιο εφηβική σκηνή φιλιού δεν έχω ξαναδεί. Ειδικά μεταξύ δύο ατόμων που γνωρίζονται τόσο καλά. Είναι λογικό να είναι αμήχανοι, αλλά όχι κι έτσι.
Το επεισόδιο κλείνει με τη Michonne να κοιμάται με το χέρι της στο στήθος του Rick και τον Ρίκαρο να της πιάνει τον κώλο. Γιατί ο Ρίκαρος ξέρει. Τους παραδέχτηκα γιατί πετάγονται κι οι δυο αμέσως και πιάνουν τα όπλα τους μόλις ακούνε τον Jesus να μιλάει στον Rick για να τον ξυπνήσει. «Πρέπει να μιλήσουμε» λέει ο Jesus και κλείνει το επεισόδιο.



Σε γενικές γραμμές, προσωπικά ευχαριστήθηκα το επεισόδιο, αν και θεωρώ πως το χιούμορ δεν πάει σ'αυτή τη σειρά. Τουλάχιστον όχι σε τόσο μεγάλες δόσεις. Αν κρατούσαν μόνο τη σκηνή με το cd, άντε βαριά και τη σκηνή με το σπρώξιμο, κάτι θα γινόταν. Όμως, και το κυνηγητό ήταν λίγο σαν βγαλμένο από ανάλαφρη κωμωδία που βλέπεις τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου στην τηλεόραση, και το πολύ χαλαρό και άνετο στυλ του Rick δεν του πάει καθόλου.
Απ'όλα αυτά εγώ βγάζω το συμπέρασμα ότι σύντομα θα γίνει κάποια χοντρή μαλακία κι ο Rick θ'αναγκαστεί να γίνει πάλι ο ΡΙ-ΚΑ-ΡΟΣ που αγαπήσαμε. Έτσι, επειδή το 70% (και πλέον) της σειράς είναι αυτός ο χαρακτήρας και αυτός ο ηθοποιός και δεν γίνεται αυτός ο χαρακτήρας να έχει αυτό το στυλ.

Είναι αυτονόητο τ'ότι ο Jesus θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στα επόμενα (είτε σύντομα είτε αργότερα), διότι πλέον κανείς δεν εμφανίζεται στη σειρά αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος που αφορά τους πρωταγωνιστές.
Θα έχει γέλιο αν στο επόμενο επεισόδιο μάς δείξουν τον Abraham να κυνηγάει να δείρει τον Jesus επειδή χάσανε το βαν με τις προμήθειες!

Η σειρά πλέον έχει δείξει ξεκάθαρα ποιον χαρακτήρα θέλει να υιοθετήσει, κι αυτός είναι της χαλαρής εξέλιξης με χρονικά άλματα κι επεισόδια αφιερωμένα σε κάποιους χαρακτήρες με λίγα «πολυσυλλεκτικά» επεισόδια στις αρχές και τα τέλη των δύο μερών του κάθε κύκλου. Αυτό το αναφέρω προς αποφυγή διαμαρτυριών, διότι έχω βαρεθεί ειλικρινά τη γκρίνια, όταν μετά από τέσσερις κύκλους (για να μην συμπεριλάβω και τη δεύτερη σεζόν) σ'αυτό το μοτίβο περιμένουν να δουν κάτι διαφορετικό απ'τη σειρά.
Μάλιστα, θεωρώ πως η σειρά έχει ανεβεί επίπεδο σε σχέση με τον τέταρτο κύκλο, ο οποίος στο δεύτερο μισό του έκανε μπυροκοιλιά, κι όχι απλή κοιλιά. Τώρα πια έχει βρει μια καλή ισορροπία στην υπόθεση, την εξέλιξη και τα ψυχολογικά των χαρακτήρων, με μερικές δόσεις δράσης.
Για ακόμη μια φορά: σταματήστε τη σειρά, αν δεν σας αρέσει!

That said, σας αφήνω ως την επόμενη εβδομάδα κι ελπίζω να σας κούρασα!

Ευχαριστώ για την ανάγνωση,

Aurora Speeder
Share on Google Plus
    Σχολια Θεματος

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου