Νεότερα από το Death Stranding




Το trailer του Death Stranding δεν θα είναι λογικά σκηνή του παιχνιδιού στην οποία μπορείς να χειριστείς τον Norman, αναφέρει ο Hideo Kojima.

Τα δύο τελευταία παιχνίδια του Hideo Kojima, Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain και το ακυρωμένο Silent Hills έδειχναν και τα δύο στα trailer τους σκηνές του παιχνιδιού τις οποίες μπορούσες να παίξεις.

"Θα είχε πλάκα να κάνω κάτι τέτοιο, αλλά δε νομίζω ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο," είπε ο Kojima σε συνέντευξή του στο Polygon, "επειδή θέλω να κάνω κάτι καινούριο. Αλλά αν ήταν να κάνω αυτό, τότε θα το προσέγγιζα αλλιώς."







Ο Kojima λέει πως το teaser του Death Stranding στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Norman Reedus σε μια σουρεαλιστική σκηνή σε παραλία είναι κομμάτι ενός πειράματος - ενός τεστ. Λατρεύει να δίνει στους φαν πολύ λίγα στοιχεία και αναφορές στις προηγούμενες δουλειές του.

"Θέλω να το συνεχίσω αυτό για τους χρήστες" αναφέρει ο Kojima. "Τρελαίνομαι να δημοσιεύω τέτοιου είδους teaser και να δίνω πληροφορίες εδώ κι εκεί, ακόμα και πριν δημοσιευτεί το παιχνίδι, και να έχω τους φαν να φαντάζονται να δικά τους και να ευχαριστιούνται την όλη διαδικασία."

"Έχουμε επιτέλους αρκετό δυναμικό για να δημοσιεύσουμε ένα τέτοιο teaser και να κάνουμε τα πειράματα και τα τεστ που θέλω να κάνω"
, είπε. Παρόλ' αυτά δεν αποκάλυψε με τι παιχνιδομηχανή ασχολήθηκε η ομάδα του. Με την βοήθεια του τεχνικού συμβούλου Mark Cerny, ο Kojima ότι το έφτιαξαν με δύο παιχνιδομηχανές, εκ των οποίων η μία χρησιμοποιήθηκε για το teaser του Death Stranding.







"Είναι αυτή η φάση που προσπαθώ να κάνω μερικά τεχνικά τεστ, για να δω τι μπορεί να γίνει και τι δεν μπορεί," λέει ο Kojima. Ενώ υπάρχουν αρκετές υπέροχες μηχανές κατασκευής παιχνιδιών ο δημιουργός ψάχνει για δυο συγκεκριμένες για τις δικές του δημιουργίες.

Η Kojima Productions, η οποία θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι για το PS4, μας δίνει την ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά σε φωτογραφίες από τη δημιουργία του παιχνιδιού. Στις φωτογραφίες φαίνεται ο ηθοποιός Norman Reedus, ο οποίος μέσω της διαδικασίας του motion capture περνάει τις δικές του ακριβείς κινήσεις στο βιντεοπαιχνίδι.






Το νέο site της εταιρίας αναφέρει: "Τα γυρίσματα έγιναν μεταξύ 22 και 23 Μαρτίου του 2016 στα στούντιο της SIE Visual Arts Service Group (VASG) στο San Diego. Τα σκαναρίσματα θα χρησιμοποιηθούν για τα 3D δεδομένα του παιχνιδιού και δημιουργήθηκαν μέσω του Photogrammetry, βασισμένα σε φωτογραφίες από όλες τις γωνίες. Εκατοντάδες φωτογραφίες χρησιμοποιήθηκαν για να καλύψουν τα πάντα, τα χέρια του ηθοποιού, τις εκφράσεις προσώπου, όλο του το σώμα και τα λοιπά"

Παρακάτω θα δείτε τις φωτογραφίες από τα γυρίσματα του παιχνιδιού.












Share on Google Plus
    Σχολια Θεματος

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου